Friday, January 14, 2011

ඔන්න ඔහොමයි වුනේ...



බැංකු කිවුවම කවුරුත් දන්නවා ඈතිනේ ඒක සේවා සපයන ආයතනයක් කියලා.. අපේ රටේ වගේම ලෝකයෙත් කියෙනවා පෞද්ගකලි වගේම රාජ්‍ය අංශයේ බැංකු.. අපේ රටේ ඉතිං රාජ්‍ය බාංකු වලට වඩා තියෙන්නේ පෞද්ගලික බැංකුනේ.. හැබැයි ඉතිං පෞද්ගලික බැංකු වලට ඒ හැටි තරඟයක් දෙන්න බැරි වුනත් රාජ්‍ය අංශයේ බැංකු කෙරෙහි තියෙන මහජන ප්‍රසාදය වැ​ඩි වෙන්නේ ඒ බැංකු වලට රා​ජ්‍ය අනුග්‍රහය එහෙම තියෙන නිසා.. මොකද ඉතිං බැරි වෙලා හරි බැංකුව බංකොලොතු වුනොත් මහා භාන්ඩාගාරයෙන් වැඩේ ගොඩ දාලා දෙනව නේ..

අද මට සිද්ද වුන දෙයක් නිසා තමයි මො බැංකු ගැන ලියන්න හිතුනේ..

ඔන්න ඉතිං වෙනද වගේම මම අදත් ගියා බැංකුවට.. මේක ඉතිං ර​ජයේ බැංකුවක්.. බැංතුව ළඟටම යනකොට මට නිකන් අමුත්තක්වගේ දැනුනා.. බැංකුවේ එළියෙන් තියෙන රෝලින්ග් ෂටර් එක (මෙකට සිංහලෙන් කියන හැටි දන්නේ නෑ මම) 3/4 විතර වහලා.. කට්ටිය එළියෙන් ඉන්නවා පෝළිමට.. කෙලින්ම පාර්ක් එකට ගිහින් මගේ පාගල් එක පාර්ක් කරලා මගේ සැල් පෝං එක සාක්කුවෙන් එළිය​ට ඇදලා අරන් බැලුවා වෙලාව.. වෙලාව නම් 10.10 යි වෙලාතියන්නේ මොකක්ද කියලා කම්පනා කර කර මමත් කිට්ටු වුනා පෝළිම පැත්තට.. කිටටුකරලා පෝළිමේ හිටිකොනෙක් කයියට අල්ලගත්තා මොකක්ද අවුල කියලා දැනගන්න..


මම - අයියා මොකද මේ දොර කාලක් ඇරගෙන
බුවා - හරියටම නම් දන්නෑ මල්ලී
මම - ඔයා ඇහුවේ වත් නැද්ද කාගෙන් හරි
බුවා - ඇහුවා එක්කෙනෙක්ගෙන්, එයා නම් කිවුවේ අද බැංකු වැඩ 10.00 වෙනකන් විතරයි කියලා
මම - එහෙම ද, ඒත් දැන් 10.00 පහු වෙලා නේ

මම එහෙම කියනකොටම ඔන්න බැංකුවේ ඉඳලා එළියට බැස්සා නිළධාරී මහත්තයෙක්..


නිලධාරියා - හෙට තෛපොංගල් නිසා අද බැංකු වැඩ කරන්නේ 10.00 වෙනතුරු විතරයි
පොරක් -  දැන් 10.00 පහු වෙලා නේ සෑර්
නිලධාරියා - ඔවු, ඒක නිසා අත්‍යවශ්‍ය ගණුදෙනු තියෙන අය විතරක් ඉන්න
පොරක් - ඉතිං සෑර් අපි දන්නේ නෑ නේ ඒක
නිලධාරියා - දැන්වීම්ක් දාලා තිබුනේ බෝර්ඩ් එකේ
මම - ඒ වුනාට අපි හැමදාම බැංකුවට එන්නේ නැති නිසා දන්නේ නෑ​ නේ
නිලධාරියා - ඒකට කරන්න දෙයක් නෑ
කියලා කියාගෙන අර දොරෙන් රිංගලා පොර ඇතුලට ගියා..

අත්‍යාවශ්‍ය ගණුදෙනු කියලා මෙයා අදහස් කලේ මොන වගේ ඒවද කියන්න නම් මම දන්නේ නෑ.. ඒත් ඉතිං අවශ්‍ය වෙලාවට නැතුව අනවශ්‍ය වෙලාවට බැංකුවට යන්නේ නෑ නේ.. ඒක නිසා මම නම් හිතන්නේ බැංකුවේ හිටි හැම දෙනාටම තම තමන්නේ ගණුදෙනුව අත්‍යාවශ්‍යයි..

ඕන දෙයක් වෙච්චාවේ කියලා මම ගෙදර ආවා...

සමහර විට ඔයාලත් අද මුහුණ දෙන්නැති මේ වගේ ​දේකට..

ඔන්න ඔහොමයි අපේ රටේ සේවා සපයන ආයතන තමන්ගේ සේවාදායකයින්ට සේවය සපයන්නේ..

No comments:

Post a Comment